Czarny Kot w swoim sklepie wykorzystuje technologię plików cookies, jednocześnie nie zbierając w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem tych zawartych w owych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Szczegóły zostały opisane w naszej polityce prywatności

zamknij

Zwrot produktów

Chcesz zwrócić produkty, które nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom? Nie ma sprawy - Czarny Kot bezproblemowo przyjmie je w swoje łapki. Wystarczy, że zgłosisz chęć ich zwrotu w okresie do 14 dni, liczonych od następnego dnia po tym, gdy zamówienie trafiło w Twoje ręce (chodzi tu o moment doręczenia paczki przez kuriera, listonosza, odbiór w paczkomacie, na poczcie lub w kiosku Ruchu).

Dla dokładniejszego wyjaśnienia - przykład:

  • Zamówienie zostało złożone w sklepie 10.03
  • Czarny Kot wysłał paczkę 12.03
  • Paczka dotarła do adresata 13.03
  • Chęć zwrotu można zgłosić w czasie 14 dni od dnia po otrzymaniu przesyłki - czyli czas na zgłoszenie masz od 14.04 do 28.04
  • Jeśli ostatni dzień okresu na zgłoszenie zwrotu wypada w dzień wolny od pracy, to całość wydłuża się aż do następnego dnia roboczego, np. jeśli ostatni dzień na zwrot przypada w sobotę, to zgłosić go można najpóźniej w poniedziałek

Zgłoszenia chęci zwrotu można dokonać w następujący sposób:

  • mailowo, pisząc do nas na adres kontakt@duzyczarnykot.pl
  • wysyłając wypełniony formularz zwrotu (przycisk pobierania formularza w formacie .pdf znajduje się poniżej) na nasz adres
  • wypełniając formularz zwrotu w wersji online (przycisk dostępu do formularza znajduje się poniżej)

Od momentu zgłoszenia masz 14 dni, by odesłać do Czarnego Kota te produkty, które chcesz zwrócić. Oczywiście możesz nie przedłużać całej procedury, wysyłając od razu formularz zwrotu wraz ze zwracanymi towarami.

Adres do zwrotu:
DUŻY CZARNY KOT Mirela Marciniak-Kasperczak
ul. Pawłosiów 194
37-500 Pawłosiów

Gdy tylko zostanie do nas nadana paczka ze zwrotem (wysłana na Twój koszt), postaramy się go jak najszybciej rozpatrzyć - mamy na to 14 dni, ale będziemy robić wszystko, by cały proces trwał jak najkrócej.

W momencie pozytywnego przyjęcia zwrotu Czarny Kot dokona zwrotu pieniędzy za odesłane produkty i za koszty wysyłki zamówienia, które poniosłeś, gdy wysyłaliśmy paczkę do Ciebie (to jednak tylko w przypadku odesłania całego zamówienia - w przypadku oddania części produktów Czarny Kot zwraca pieniądze tylko za same towary).

Zwrot nastąpi na to samo konto, z którego było opłacane zamówienie. Jeśli chcesz, by pieniądze powędrowały na inny rachunek bankowy, prosimy o stosowną informację. Jeśli płatność za produkty miała miejsce przy ich odbiorze, to wówczas zwrócimy się do Ciebie z prośbą o podanie numeru konta do zwrotu pieniędzy.